Merhaba hanımlar öncelikle iyi akşamlar, ikinci çocuğum olacak Allah nasip ederse Ağustos da ilk çocuğum erkek ikincisi kız ve oğlumdan kalan her şey duruyor pusetten bebek arabasına kadar her şeyi saklamıştım, kıyafetler de dahil zıbınlar tulumlar o kadar çok var ki ama tabi ki erkek kıyafetleri de içlerinde mevcut şimdi şöyle bir durum var, hastane çıkışı almak istiyorum kızıma bir de dışarı da giymesi için bir kaç takım ama kaç takım alayım hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️ hastane çıkışı kaç tane alayım evde giydireceğim oğlumun hastane çıkışları da vardı ama ben hastane de tabi ki erkek hastane çıkışı giydirmek istemiyorum bir de yeni olsun istiyorum sonuçta yeni doğan bir bebek hassas olur diye düşünüyorum her neyse sizce hastane çıkışları yeni doğan mı alayım yoksa 0-3 ay mı alayım çok kararsız kaldım, bir de dışarı da giydirmek için 3-4 takım yeterli mi onları da 1-3 ay olarak mı alayım yardımcı olursanız çok sevinirim günlerdir kafamı kurcalayıp duruyor