Gamzeeeg Selamlar kızlar şubat ayında kürtaj oldum 4 aydır korunuyorum bu ay korunmayı bırakıcam kürtaj sonrası öneriniz varmıdır ☺️
ilaydamom_ Folikasiti inşallah bırakmamışsınızdır bıraktıysanız da hemen başlayın derim ben. Sağlıklı beslenmek de çok önemli. En kısa zamanda sağlıklı bebislerinizz olsun inşallah 🙏🌸