Gozdemomy Kızlar artık doğumu hızlandıracak etkili birseyler söyleyin 😔 4 kiloyu gecerse sezeryan olur diyo doktor hurma yiyorum çömelik kalkıyorum yürüyorum daha ne yapayım 37+6
Esilaminel Gozdemomy Bana inşirak suresini önerdiler Tilavet secdesi ile birlikte bebek kanala iniyormuş ve kolay doğum oluyormuş tavsiye ederim... Ben 3 gündür yapıyorum bugün doktor bir parmaktan biraz fazla acilman ve yumuşamam var bebeğin kafasına elim değdi dedi... Ben 39+2 yim...
Duranb Gozdemomy Benim de bugun son kontrolumdu 37+6yim doktorum artik beklicezzz dedi bakalim biizmki ne zaman gelicek
Nora Sicak suya oturanı duymuştum.. hatta komşum kardeşi cok mizmizlaniyor diye küveti doldurmuş kardesini oturtmuş sicak suya okadar çabuk gelişmiş ki durumlar ambulans çağırmışlar falan.. Yapacqk olursan bi baskasina sor yinede yapmadan ben sadece duydum bir tecrübem yok 😇
Gozdemomy Meow bende biliyorum daha erken olduğunu gelişimi 2 hafta önden gidiyor ve bebeğin kilosu 4 kiloyu gecerse sezeryan yapabiliriz dedi sizcede doğum yapmayı istemem normal degilmi niye sezeryan olayım ki normal doğum dururken