@“enetugba” bende şuan 37+2 yim bel ağrısı ve sol kalçamda aşırı ağrı var senin haftalarında da sol kalçamla belimde çok ağrı oluyordu sorun olmaz eğer adet sancısı gibi sancın olur kasılmam olursa o zaman korkulması gerek diğerleri herkeste olabilir.