-SerDam- LinamAsyam ben telasemi tasiyicisiyim 31+6 haftaligim we sadece kan hapı kullanıyorum ikiz gebelik we kan değerim 9.6 hiç yükselmiyo haftaya kontrolüm war hem bebisler için hem hematoloji ye gidicem ona göre erken doğum riski olduğu için damardan kan werebiliriz dediler. Değerleriniz sizin yükselirse inşallah gerek kalmaz. Çok geçmiş olsun doktorunuzu dinleyin güvenin.
LinamAsyam Bende 27+5 teyim. Kanım asla yükselmiyor sizinki ile aynı değerde. Bu değer ile normal olmaz dedi. Damardan alınınca etki ediyor mu bilmiyorum hayırlısı sağlıklısı olsun inşallah. Sizlere de geçmiş olsun. Sağlıkla kavuşalım inşallah
-SerDam- LinamAsyam Bizim kesin sezaryen olcak ama tabi yine baya kan değerleri düşücek. Hakkımızda hayırlısı olsun sonuçta bebisler sağlıklı önemli olan o sağlıkla doğsunlar tek temennimiz o
LinamAsyam -SerDam- bende oyle olacak gibi hissediyorum. Çok güzel dediniz onlar sağlıklı olsunda gerisi önemli değil. 🩷