gulsenmstf İkinci serzeryan da aynı yerde mi kesiyolar yoksa bı tık üstünden veya altından mi kesiyolar
ASE6154 gulsenmstf doktora göre değişiyor sanırım benim aynı yerden kesti hatta öncekinin kenarların da hafif iz kalmıştı oralarıda düzelttim dedi. Ama bazıları hafif çapraz kesiyormuş diye duydum
ASE6154 snowglobe valla gayet rahat ve kolaydı, çabuk iyileştim. İkinci sezaryen daha geö iyileşir diyorlar ama ikiside aynıydı benim için
annevebebek17 gulsenmstf aynı yerden diye biliyorum benimde ikinci gebeliğim buda sezaryen olacak nasipse