iremsevinc çok memnunum. Gayet güzel sallanıyor. Yatağımızın yanında. Yatağımıza yapışmadı ama ayak kısmı temas ettiği için yatağımıza. Ama zaten yan tarafını indirmeden kullanıyorum ihtiyaç duymadım. Sallanırken de yatağa bağlamaya gerek olmuyor, bağlanmıyor. Yataktayken bile tek elle ileri geri çekilebiliyor. Yattıktan sonra kendime çekip yaklaştırıyorum. Yataktan inerken itiyorum falan.alt değiştirme ünitesini çok severek kullanıyorum. Eşya koyma bölümleri çok kullanışlı.
2,5 aylık kızım, içinde de yataşın junosunu kullanıyorum. Yükseklik de sağladığı için aynı seviyeye geldik böylece alıp yatırmak rahat oluyor hem de düşme riski yok. Doğduğu günden beri severek kullanıyoruz. O da aldığımız en kullanışlı üründü. Her yere götürdük. Çok ama çok rahat ettik. Bebeğim de güvenle büyüdü içinde çok şükür. Artık içindeki yastıkçığı çıkardık daha rahat uyuyor böyle. Büyüyüp içine sığamadığında üzüleceğim gerçekten. Kemerini hiç kullanamadık bu arada ya ben erken alıştıramadım ya da kızım zaten sevmeyecekti baştan da ama eksikliğini hissetmedim.