Cahide05 Bu pazartesi doğum yapacak olan varmıııı? Çok boşlukta gibi hissediyorum heyecan stres korku hiç.bişey hissedemiyorum boşlukta gibiyimmmm yarın son günümmm
ysmnylmz Cahide05 sakin ol ben sezeryan doğum yaptım ne olduğunu anlamadan doğumum bitti odaya aldılar
Kahvemsi-05 Cahide05 2. Gebelikten dolayımı sezeryan yoksa özeldemi istediniz yada başka sebepten dolayımı
Seymamh Cahide05 ben de yarın doğum yapacağım kendi isteğimle sezeryan oldum, insanlar çok üstüme geliyor niye normal doğumu denemedin diye ayrica o boşluk duygusu bende de var hatta bebeğe karşı bir heyecanım yok anormal miyim acaba diye düşünüp duruyorum
Eses25 Bnm de pazartesi dogum ama ikinci dogum sezeryan olucak geride bır cocuk bırakmak zor ama olacaklaro blmek heyecanlı stresli heyecanlı korkulu bilemiyorum hangı duygudaym acı çekmeyi sevmiyorum bır an once kırıkm cıksın ıstıtorm
defneeoz27 Seymamh aynı şey cidden bende de var doğum yarın sezeryan benim mecburi ama hiçbir şey hissetmiyorum ne heyecan ne korku normal günmüş gibi geçiyor garip hissediyorum böyle olunca da
Cahide05 Seymamh evet benimde öyle gerçekten ben kendim tercih ettim kendi isteğimle ama bunu kimse anlamıyor normal doğum daha iyi ısrarla tekrarlıyorlar aynı şeyleri sinir bozucu oluyor hatta şuann bebeğimin heyecanın dan daha çok kaygı yaşıyorum bunaltılma kaygısı her kafadan bi ses 😤