Lilaaaaaa Alparslanmom__ bazen doktora gidince bebek uyumuş oluyor doktor guzel vesikalık resim çekmek için karnimi sallıyor uyanıp hareket ediyor. Biraz sallayın tak tak yapın 😀
Z_ulall Alparslanmom__ evet normal bence o canım korkmana gerek yok uyuyorda olabilir kendini çok yormaman gerek yani hiçbişey bebekten önemli değil yat uzan zaten büyümüş bebek kaç haftalıktın
Z_ulall Alparslanmom__ kaç haftalıkken gitmiştinz benimde erkek en son 27 haftalık gittiğimde 28-29 haftalık gözüküyor 1216 bi hafta sonra tahlillere bakması için gitmiştim 1350ydi