Sinem_2534 Başakşehir çam sakura şehir hastanesinde normal dogum yapan varmi kızlar memnun kalıpta kalmayanlar yazabilirmi?
Msydn6 Sinem_2534 ben sezaryen oldum yine olucam orda ama bi tanıdğım normal yaptı orada memnun kalmamıştı
yeniannna34 Sinem_2534 2021 yılında ilk doğumum oldu çok memnun kaldım 2020 yılında kürtaj oldum 3 gün oradaydım yine guzeldı herşey 3 haftam var Buda normal olucak gibi bakalım inşallah Buda diğerlerı gibi iyi geçer
Sinem_2534 Msydn6 Ayy evet sezeryan dogum yapanların geneli memnun kalıyorlar ama normal dogum yapanlar genelde memnun değiller bende normal dogum yaptim ilk cocugumda farkli bi hastanede hiç memnun kalmadım o yüzden 2.korkuyorun
sevgiaras Bende orda normal doğum yaptım hiç memnun kalmadım bidaha hiç bişey için o hastaneye gitmeyi düşünmüyorum çok kötüydü benim icin
littlechick Sinem_2534 ebeler çok çok iyiydi Allah razı olsun onlardan. Doktorlarda asistan doktordu normal doktordan daha havalılardı😂 ama onlarda kötü davranmadı çok şükür kötüsüne denk gelmedim