Herkese iyi akşamlar 5+1 hamileyim bayrama denk geldiği için doktora gitmedim 3 kez betaya bakıldı beta değerlerim 71-184-545 birdaha kan vermedim 3 gündür çok yoruldum bugün lavaboya gidince peçeteye kan geldi birdaha bir şey yok acile gittim oradaki ebe pedime baktı aktif kanama yok yerleşme olabilir şu an hiçbir şey yapamayız 5 haftalık daha dedi pazartesi gel dedi 500 değer hiçbir şey bizim için dedi eve geldim dinlendim şu an hiçbir şey yok ne yapmalıyım bilmiyorum çok korkuyorum bir düşük bir kimyasalım var zaten