artikboyle İlk gebeliğim bilmediğim için soruyorum 4+5 im kasıkta sürekli bir ağrı var rahatsız edecek kadar değil ama sürekli orada bir hassasiyet var normal mi?
Guzelanne56 artikboyle 6 haftalık olana kadar bu ağrı oluyor gecıyor 8 de bı daha başlıyor sonra yıne gecıyor bi daha başlıyor sonra gecmıyor bebek büyümüş oluyor hep ağrılar oluyor😬😬 kanama lekelenme şiddetli ağrı yoksa cok cok normal doğuma kadar bu ağrılar pesınde olacak
Tazeanne123456 Evet normal benim de sık sık ama kısa süren 10 sn kadar sancılarım oluyordu olduğum yere çöküyordum sancıdan şimdi 7 haftaya geldim o yerleşme sancılarım azaldı
Nissyoo Ben de şuan 4+5 im benimde kasık ağrılar genelde sağ tarafta oluyor gibi ☺️ kese için ne zaman gideceksiniz kontrole aynıyız şuan sizinle
artikboyle Nissyoo ben 3 temmuza randevu aldım gitmişken belki kalp atışını da duyarım diye. Beta şu an sizin kaç?
Nissyoo artikboyle doktor bana 27si gel dedi betam en son 19unda baktırdım 197 idi 15inde öğrendim o zaman 17 idi Sizin kaç
artikboyle Nissyoo aa ben de 15inde öğrendim 131 di iki gün sonra 319 oldu 4 gün sonra tekrar verdim 2055 dedi daha da kan vermicem 3 temmuza kadar. İnşallah ikimiz için de en iyisi olur🙏🏻🥰
Nissyoo artikboyle ben de 27sinde bi vericem kaç olmuş diye inşallah kolaylıkla sağlıklı bi hamilelik geçiririz bana bide doktorum oksapar iğne başlattı bir önceki düşük oldugu icin, doktor kontrolünden sonra haberleşelim inşallah iyi haberler alırız🫶🏻🥹
artikboyle Nissyoo inşallah bu sefer ki sağlıklı sorunsuz ve hayırlı bi şekilde gerçekleşir güzel haberlerimizi verelim inşallah birbirimize🥰🙏🏻🥰