Uzak bir şehire yolculuğa geldim, şuan 21 haftalık hamileyim. Yolculuğum 15 saat sürüyor arabayla. Eltimle geldiğimiz için araba vardı, ilk yolculuğum diye birşey olmaz dedim. Ama çok ağrım oldu. Günlerce geçmek bilmedi. Şimdi ise dönüş yolculuğa başlayacağım, aynı yol tekrardan 15 saat. Ayrıca araba da çok rahat konforlu değil. Eşim abisini tek başına yolculuğa göndermek istemiyor. Bende rahatsız olacağımı bildiğim için uçakla gitmek istiyorum. Lakin beni dinlemiyor. Aşırı huzursuz oldum birkaç gündür? Ne yapmalıyım bir çare önerin..