obli doktora gittim kese gördü 5 haftayla uyumlu ama kanama alanı varmış yanında progestan iğne verdi. Birde beta sonucuna şaşırdı ikizlerde böyle olur ama şuan tek kese dedi bazen sonra gözükebiliyo diğer kese dedi. Mol gebeliği sordum yani onda dahada yüksek cıkar ama dedü belli olmaz şuan mol olup olmadığı diyo umarım değildir tek temennim o şuan haftaya pazartesi yine gidicem