4 gün önce doğum yaptım , normal dogum dikişlerim de var , doğumdan sonra ilk defa dün büyük tuvalete ciktim dikislerimden dolayı cekiniyordum. Hemşireye sordum cesaretini topla yap dedi , yaptım ama dünden beri makarna ciddi bir ağrı var oturup kalkarken çok zorlanıyorum, yaşayanınız var mı hem dikisleriniz hem makat agriniz nasıl geçti anneler?