Merhabalar. Ben 6 ay once doğum yaptim ve korunuyorum “korunuyorsan niye korkuyorsun” yazmazsanız sevinirim çünkü korundugu halde hamile kalan çok. Ben iki aydır sık sık idrara çıkıyorum, ayağa kalkinca fena gözüm karariyor, iştahım arttı, kasik, bel ağrısı var ve en önemlisi ilk gebeligimde olduğu gibi çok az karnim çıktı ( kilo almadım, kilo alınca gobegime gitmez) ve yumuşak karın değil. Adetim tam zamanında oldu ve hep olduğu gibi sürdü ama adetten sonra 1 hafta lekelenme oldu geçen ay bu aysa normal adet oldum. Psikolojik olduğunu da düşündüm ama takmadim bir anda aklima geldi. Testte yaptim 20 gün once falan negatifti rahatlamıştım ama bi baktim belirtiler devam ediyor. Adet oldum ama göğüs hassasiyetim geçmedi şişligi inmedi. Merak ettigim boyle birşey mümkün mü yoksa başka birşey mi var?