Kızlar tüm vücudum dökülüyor, saçlarımdan ayak parmaklarıma kadar ağrıyor. Gözlerim yanıyor. Geniz akıntısıyla beraber çok kötü öksürüğüm var. Burnum çeşme gibi. Yatağa düşürdü artık o derece. 2 gün önce acildeydim serum falan takıldı rahatlamıştım dün çok iyiydim. Bugün tekrar ağrılarım başladı. Doktor antibiyotik ilaç, parol yazdı. Kullanmaya başladım ama henüz etkisini göremedim. Var mı tavsiyeleriniz ne iyi gelir ?