Merhaba kızlar aylardır yememe içmeme çok dikkat ediyordum ama bugün Burger King önünden geçerken resmen hamburgeri yemeyi o kadar çok istedim ki.. eşim de canın çektiyse ye dedi bir hamburgerin yarısını çok az da patates yedim. Kola yerine ayran içtim. Var mı aranızda bu süreçte tüketen ?