Gzm1154 ben de burada takipliyim, doğum tecrübem olmadığı için henüz oy kullanmadım 😅 genelde olumsuz bir şey duymadım doğum yapanlardan yakın bir arkadaşım iki sene önce yaptı, iki ay önce bir arkadaşım daha yaptı ikisi de memnun. Forumda da olumsuz bir şey yazan görmedim. Ben burada bir buçuk sene önce kadın hastalıklarından küçük bir operasyon geçirdim, eşim refakatçi idi bir gece kaldık, çok temiz idi hemşire, bakicilar çok ilgili idi odalar çok rahat ve güzeldi kadın doğum katında doğumun da güzel geçmesini umuyorum ☺️