Ceylin PembeLia ben acı hissetmedim. Baskı oluyor tabi zorladığı için ama dayanılmıcak bişey değil.korkmayın
Ceylin Rabiaeslem Yaaa ne güzel. Bende birazdan gidicem hastaneye saat 10 da sezeryanım var 😄 nasıl geçti