Aylinuu38 benim de 5 hafta kafası önde, baştan beri önce 2 hafta sonra 4 hafta hep öndeydi zaten. Doktor hep normal olduğunu bi sıkıntı olmadığını dedi, ben hep endişeliydim, gözle farkedilir bi şey olmayacağını söyleniyor. Normal doğum için 40lı haftaları görürsem 4kiloyu geçeceği normal doğumun kafası da büyük olduğu için zor olacağını 35te demişti doktorum.
Şu an 38+5 oldum. Salı günü 39 haftalık olduğumda sezeryanla doğumum olacak inşAllah.
Erken gelmesi gibi bir durum olmadı, nst de düzenli sancım yok, bebeğim baş aşağı pozisyonda ama karnım hiç aşağı inmedi yani kanala girmedi. Ben de suyum gelir erken olur diye korkuyordum.
36+3 teki kontrolümde çok hızlı kilo almış 3450 gram olmuştu, doktorum da tedirgin oldu iri olduğu için suyu patlatabilirmiş. Bu arada karnım da pek büyük değil çok gergin ve sert. Sonraki hafta gittiğimde çok az almıştı 100 gram kadar, dengelenmişti biraz kilosu, bayram tatilini de çıkarır diye konuştu doktorum.
Bakalım Salı günü kısmetse doğuracağım. kafası gözle farkedilmeyecek şekilde normal olur umarım, kaç kilo olduğunu da merak ediyorum.