ozlemprlk16 Ysmnerszkrbg 2 gün sonra gelmişti ben sarılık olmasın diye 2 gün hem emzirme yaptım süt gelmediği için ac kalmasin diye mama vermiştim sonra gelmeye başlayınca hemen mamayi kestim ihtiyacı olan birine vermiştim
dogurangaplumba Ysmnerszkrbg bebeğim doğduğunun ertesi günü küveze girdi sürekli sağdığımdan akşamına doğru filan geldi 1 çay kaşığı kadardı 1 2 gün sonra bebeğime süt yollayacak kadar gelmisti