Mrtnurr Bebegim 20 günlük yüzünde kabarcık şeklinde sanki sivilce gibi şeyler cıkmaya baskadı önce cıkarken kızarıyor sonra pıt diye bişeyler cıkıyor aynı durumu yaşıyan varmı neden çıkıyor nediirbu iz kalırmı doktoramı götürmeliyimm??
Zynur16 Mrtnurr beyaz mı canım kırmızımı beyazsa korkma bişey olmaz benim yeğenimdede oldu her bebekte oluyo
Mrtnurr yesillimonn banyo yaptırdım ama hala aynı durup dururken cıkıyor cenesinde de cıktı smdi anlamadım acaba dedim bişeye alerjimi oldu benim yedgmden mi geciyo nedir bilemedm
Mrtnurr Tugcetokgoz isilik sadece yüzde çıkan bişeymi durup dururken birden önce kızarıyor sonra cıkıyo ve kalıyor pıtır pıtır oldu bebegimin yzü
Mrtnurr Annesimelegi bnde öpmekten diye düşündüm aslında ama baktım hala devam ediyor öpmedgimz halde
Tugcetokgoz Mrtnurr benim oğlumda da olmuştu canım vücutta da oluyor çok sıcaktan terlemekten ama bizim sadece yüzünde olmuştu doktora götürdüğümüzde isilik dedi hametan krem vermişti
Tugcetokgoz Mrtnurr canım ben sağlık ocağına götürdüm Hametan krem verdi yüzünü suyla pamukla silip sonra kremi sürüyordum bikaç güne geçmişti
Mrtnurr Tugcetokgoz tmam ozaman bende götüreyim sbah şimdi acemi oldugum için bilmiyorum pek fazla 🙄😊
Taila Bebeklerinizi öpmeyin öptürmeyin canım okadar hassaslarki ben kimseciklere öptürmedim eşimde aynı şekilde ama sık sık yıkayın sıcaktada çoğalıyor geçmiş olsun pamuğa 😍