Sclemr de estagfurullah ne demek bende ilk bebegımde mılyon kere post acmıstım artık bana kızıyorlardı burda☺️☺️☺️
70 ustu artış gorursenıx rahatlayın korkmayın sonuçta suan beklentınız yüksek haliyle üzülürsünüz normal olanı 70 ve üstüdur merak etmeyin bebıs Insallah saglıklı bebıstır❤️