Kızlar 23 haftalik hamileyim. Ve yaklaşık 1 haftadır felan bebegi aşırı asagida hissediyorum tam vajinamda hatta video bile çekiyorum tam vajinamin orda hareketleri gözle görülüyor. 16 nci haftada hissetmeye başladım ama o zamanlar bile bu kadar asagida hissetmiyordum. Birde kasik ağrılarım var . Dayanilmayacak gibi değil ama çok rahatsız edici. Pazartesi randevum var ama biraz endişeleniyorum. Sizce normal mi bu kadar asagida hissetmek ? Acile gitsemmi