Nur29zen Lekelenme tarzıda yaşayabilirsin normal canım evet sürekli yat bol su iç bide benimde vardı tehlikem 24 haftalık oldum bu seferde erken doğum riskim var sürekli birşeyler oluyor ama Allaha güveniyorum ona emanet ettim artık o herşeyin en iyisini bilir. Eskiden öyle değildim kafaya takıyordum ama taksanda hiçbirlet değişmiyor herşey olacağına varıyor .Sende öyle yap düşünme benim yaptığım gibi olma 🥰 Senin için hayırlısı neyse o olur zaten 🥰