24+5 hafta bitmek üzere son 3 gündür kahvaltı ve akşam yemeğini yedikten 4 5 dakika sonra aniden kusuyorum yediklerim boğazımda tüm gibi bir hisle ne yersem çıkarıyorum neden oluyor bilmiyorum normalde mide bulantım falan yok acile gidip serum faşan taktırmak gerekir mi bol bol su içiyorum kustum diye