Rabiul Minikannsi sadece çalışanlar canım doğum iznine çıktığımız için çalışamıyoruz maaşımızın 3/2 sini devlet veriyor doğum yapınca bir kısmını iznimiz bitince kalan kısmını
Rabiul Sema678 memurlar normal maaşlarını almaya devam ettikleri için alamıyor canım özel sektör sadece