beyzanururey mümkün mü bilmiyorum ama ben hareket ediyo falan diyom ya ama eşim fark etmiyo tabi şu 2 gündür böyle karnıma kulagini dayiyo pit pit diye kalp atış şeklinde ritmik bisi duyuyom diyo😅 bugün de baktı aynı şekilde duyuyom dedi bende benim kalbimi duyuyo olmayasin dedim dinlettim yok seninki güm güm diye atiyo hızlı diyo 😅😅 benim duyduğum daha nazik daha kibar ritmik bi sekilde atiyo diyo😅😅😅