Arkadaşlar 3 gün önce hem erken hamilelik testi hemde kaset test pozitif çıktı akşam 297 beta ile öğrendim fakat Salı günü randevum var zaten ama tekrar yaptım kaset test 2 tane şimdi diğerlerinden daha silik diğerlerinide sabah yapmamıştım sizce bir problem mi var kendimi yedim çok endişeliyim