Babyybabyyy Hani bu balkonlarda olan battaniye geçirmeli ipli salıncak varsa işte sallanırken ip kırıldı yere düştüm. Kanama vs yok ama daha sabah klinikte geldim şimdi doktor vs De yok. Bir sorun olur mu?
EceNaz26 Babyybabyyy bebeğin hareketlerini takip et kanaman ağrın yoksa bir sorun yoktur büyük ihtimalle geçmiş olsun 😊
Aysegulll_37_annelikk Babyybabyyy geçmiş olsun canım kanaman yoksa bı sıkıntı yoktur düşük fln yapiyo olsaydin kanaman olurdu ve ağrıların olurdu
Elif__oztrk Babyybabyyy abla manyakmısın bi otursana oturduğun yerde mastürbasyondan sonra lekelenme diye post açmışsın şimdi salıncaktan düştüm diyorsun abdestini aldın mı doğru söyle 😖 milletle resmen dalga geçiyorsun başka açıklaması yok
Babyybabyyy Elif__oztrk abdesti aldım. Ya ne alaka anlamıyorum ama bugün her şey ters gidiyor. Hayır olur inşallah