-Nazli96 Kızlar 33 haftadayım bugün çok bel ağrım var ara da karnım da ağrıyor hafif mide bulantım var birde afedersiniz beyaz akıntım fazla doğum belirtisi mi
Catsss Bende 33 deyim. Bugun belimden cok hafif agri var. Kasilma var. Bide ishallik🤦♀️ sona yaklastigimiz icin olmali. Erken olmaz insallahhh🙏
Firdevsk66 Yalancı sancılar olur bu haftalarda sıklaşırsa ve artarsa ağrı sancı doktorunuza söyleyip nts den baktirabilirsiniz ama normal yani bu ağrı sancı akıntılar baskı arttıkça akıntının çoğalması normal