32 + 4 ten selamlar , Ağustos 14 gibi tahmini doğum günüm olmasına rağmen nedense temmuz sonunda doguracakmisim gibi hissediyorum 😶🌫️😶🌫️ yatmak kalkmak zorlaştı ama hala calisiyorum ve dinlendiğim zamanlarda bebeğim bir tekmeliyor ki özellikle yattigim sol bel tarafıma doğru nefesim kesiliyor bazen , karın kaslarimi sıkmaya başladım sonraki tekme için 😁😁 sanırım tontikto oğlumun ayağı kayıyor , aynı şeyleri yaşayan anneler var mı