Ozy Kizimin gelmedine son 9-10 hafta kaldi hangisini alacagim karar veremedim Kundak alirsam sürekli sirt üstü yatacagi icin fazla önermiyolar kusma durumunda bogulma riski var diye birde basinin arkasi düz olmazmi sürekli sirt üstü yattiginda Uyku tulumlari düsündüm herkez tavsiye ediyor Ikeada güzel uyku tulumlari var ondada ya üsürsw yada ya cok sicak olur äsa diye kafama takiyorum 😂 siz ne kulanacaksiniz belki banada bir fikir olur
ElifAbr Ozy ilk zamanlar icin uyku tulumunun gerekmediğini düşünüyorum çünkü kendisini açacak kadar hareketli olmayacaklar. Kundak aldım ben bunun yanında kadife kıyafetler giydirip üşümemesini sağlayabilirsiniz.
canimincani Ozy ben hm sen uyku tulumu aldım 3 tane 2 diye ayaklı 1 i çuval gibi olandan herkes uyku tulumu almamı söyledi yorgan kullanamayacağımız için üşümesin diye onun içine uzun kollu çıtçıtlı badi ve alt giydirip üstüne de inçe bi battaniye tamamdır
Reina Ozy ben hazır kundak almadm. Müslin battaniye var onunla kundaklayacğm.😳 uyku tulumu da almadm kundaklayacağm için😂😂
tomurcukannesi Ozy ilk başta kundak tavsiye ederim canm çünkü elleri kolları çok oynuyo uyurken daha güvende hissedip daha uzun uyur. Hafiften dönmeye başladığı zamanlar yani 3-4 ay civarı uyku tulumu daha rahat olur diye düşünüyorum benim oğlum 3 aylık olmak üzere ben bu güne kadar hep kundakladım. Ama son 1 aydır kundaktan ellerini çıkarıyo o yüzden cırtcırtlı hem uyku tulumu hem kundak olabilen şeyden aldım. Halo marka. Ondan çıkaramıyo ellerini. Bi süre sonra tulum olarak giydiricem kundak cırtcırtlarını kullanmıcam☺️
Ozy canimincani aynen bende öyle düsündüm zaten bebekleri kalin giydirmemek gerekmis martin ortalarinda dogacak hayirlisiyla bende bi body uzun kollu pantolon ve uKu tulumuyla yatiririm diye düsündüm ikeadan alacagin kolsuz uyku tulumlaribdan kundak YaomiCam galiba Ya
Ozy RabiaGlck cok tehlikeli yeni dogan bebeklerde ani ölüm sendeomlari olabiliyor bataniyeler bebek cekdigibde agzi burnu kapatiliesa havasiz kalma riski var
canimincani Ozy onlarla kumdan yapmanız biraz zor büyük alın uyku tulumunu kundak yapıp tulumu giydirin poşet tarzı olanlardan alırsanız yapabilirsiniz benim doğumum ocak sonuna kadar olacak bolu’da yaşıyorum bide kar kış çok soğuk buralar
Ozy tomurcukannesi her 2-3 saate bir zaten uyandirmak gerekmis yeni doganlari kundak zor olmazmi geceleri ya tak cikart of cok kararsizim 😂
Mortutku Ozy ben ilk bebeğimi hafif kundak yapıp ince yün yorgan yapmıştık arasına koyup yatırdım.Her emzirmede bir sağına bir soluna yan yatırıyordum önünü arkasını yorganla destekleyip çok şükür bir sorun yaşamadım.Oda Ocak bebeğiydi yaza kadar öyle yattı çok fazla hareket olayı yok zaten tam hareketlenecekken yaz geliyor.Birde bir yaşa kadar yastıksız yattı sonrasında incecik yastıklarla başlayıp yavaş yavaş kalınlaştırdık omurilik sağlığı için önemli aklınızda olsun.
Yogurtlupilav Ozy yarım kundak aldım, yan yatıracağım. Birde ilk zamanlAr 2,5 -3 saatte bir uyandırıp emzireceğimizden gözümüz hep ğzerinde olacak zaten korkmayın. Uyku tulumunu da aldım ama onda da üzerine birşey örtmek gerek, kararsızım o yüzden..
Ozy Yogurtlupilav tulumda bisey örtmenize gerek yok zaten onun ici sicacik oluyor bende hep üsür diye korkuyorum ama cok sicak yerine soguk yerde daha iyi hissediyolar kendilerini bence sadece tulum yeterli tabi dogum kisin ortasinda degilse benim dogum mart ortasinda
Bisaniye Ozy sırt üstü yatırıp kafasını sağa sola çevireceksiniz :) bence kundak kolları sürekli hareket edince korkup uyanıyorlar
canimincani Ozy evinizin derecesi de önemli tabi bu konuda bende duyduklarımla biliyorum bizim bi kat fazlamız olacaksa ve yorgan kullanamayacaksak normal gibi uyku tulumunu yorgan battaniye olarak düşündüm
tomurcukannesi Ozy yok aşağıdan fermuarlıları var hazır kundaklaeın onlara bakabilrsnz https://www.mamakido.com.tr/halo-kundakli-uyku-tulumu-krem