Bhrdgan 36+4 te gittiğimde doktor makat geliş böyle giderse sezaryen dedi bana da. Şuan bende 37+1im Dün gece ve hala çekiyorum kasılmalarım ve sancım var bebek dogum pozisyonunu almış dedi ama 1 cm açıklıgım oldugu için eve gönderdiler evde çekiyorum şuan 😞😞 döner yani dogum anında dahi dönüyolarmış inşallah saglıkla alırız kucaklarımıza ♥️