nzlbrn Mamaya yeni başladım toz şeklinde kalıntılar kalıyor tam erimiyor mama sizde de böyle mi acaba normal mi bu şekilde
nzlbrn Kbra_atss tadında kokusunda bir tuhaflık yok birkaç kişi daha böyle bir şeyden bahsetmiş ama emin olamadım