Hacer65 Kızlar merhaba 18 haftalık gebeyim yaklaşık bı haftadir ishalim ne yaptıysam geçmedi vitamin ilaçlarındandir belki dedim onu da kestim ama aynı hala , başına gelen var mı ne yapmalıyım sizce , bebegime zararı olur mu
_almirasmom Hacer65 benım 5 gun karın agrılı ıshalım oldu sabah aksam kefir ıctım duzeldı bılsem en basında ıcerdım
Nurglsari Hacer65 probiyotik kullanın benimde hamileliğimin başından beri sık sık ishal gaz sorunu yaşadım ishal yapıcak şeylerden de uzak durun şeker vs gibi
Hacer65 _almirasmom Kefirin iyi geldiğini bilmiyordum aksine bağırsakları daha çok çalıştırıyor diye içmiyorum bende
Nurglsari Hacer65 doktorum bana lactogyn adında verdi kadınlara özel bi peobiotik vajinada ki yararlı bakterileride çoğaltıyo ben ondan memnunum
_gizemmm_ Benim de gebeliğin ilk haftası başladı ishalim.2 hafta kadar sürdü.Probiyotiğin faydası olmadı.Bol bol su içtim sonra kendiliğinden geçti