Kızlar ablamdan biberon aldım yeni başlıkları varmış onları verdi bende eskiyi attım yenisini takmıştım şimdi bebeğim sarılık oldu mama vermek istiyorum ama eski başlığı atmışım yeni başlıkta 0-6 uygun mu emin olamadım elinde olan varsa ucunun resmini çekip atabilir mi ?