38+6 selam kızlar bugüne kadar hep normal doğum yapıcam diyordum ve normal doğum istiyordum. Ama sağlık durumum normal doğuma müsade etmedi. Pazartesi inşallah sağlıkla kavuşacağım oğluma. İlk başta biraz üzüldüm kendimi normal doğuma empoze etmiştim çünkü ama şu an iyiyim bazen her şey plânladığımız gibi olmaz ve hayatın kendi planları vardır 🫣 önce anne ve bebek sağlığı diyelim Allahım hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🥰