eylulus Bu haftaya kadar 2 öğün ara öğünsüz falan geçiştiriyordum şimdilerde sürekli bi acıkır oldum şeker çıkar korkusuna bir şey de yiyemiyorum gebeliğin başından bedi 5.5 kilo aldım henüz sizin durumlar nasııll? Bu kadar acıkmak normal mi artıık?
elifdiyorkii eylulus en çok kiloyu 20li haftalarda aldım durup durup bişey yiyordum ağzım hiç boş kalmıyordu 😂
eylulus elifdiyorkii ay sekerim cikcak diye yiyemiyorum da ama gec kahvalti yapiyorum 1 dilim ekmek yumurta peynir 1.tatli kasigi pekmez sonra.oglene dogru limonata iciyorum sodayla serinlemek icin aralarda sadece su sonra aksam yemegi yiyorum normal ev yemegi o gun ne pisirdiysem ama surekli bi sey yemek istiyorum yememek icin duruyorum bi de seker cikacak diye diyet yapiyo gibi oldum 🥹