qusel Ben marmaraya bakicam olmazsa kızımda uaptirdigim perinataloga gidicem 3700 peşin verirsen 3400 dedi. En iyi perinataloglardan biri
AymiR qusel Marmara’daki doktor soruyor hastaneye devam edecekmisiniz diye yok deseniz randevular dolu diyiyorlar ben mecburen derman tıpta yaptırdım
Gg5348 Aylaa123 prof dr aytül çorbacıoğlunda yaptırdım mecidiyeköyde yerde gerçekten çok iyi bir doktor 3 hafta oldu
AymiR Aylaa123 derman tıptan memnum kaldım ama tek bşyden memnun kalmadım gidene kadar bayan bildiğim radyoloji uzmanının erkek olmasıydı ilgiliydi doktor
qusel Aylaa123 evet bende sigorta varken öyle yapiyordum faturayı uolluyordum. Hastane kendi provizyon alamamaktan bahsetmiştir.
Aylaa123 1Ali ben oraya sordum ama henüz fiyat alamadım pazartesi dönüceklerdi hangi doktora yaptırmıstınız orayada gidebilirim
1Ali Aylaa123 tek kadın doktor vardı ben gittiğimde, perinatoloji uzmanıydı ismini hatırlayamadım maalesef 🥲 bende cuma günü aramıştım aynı şekilde pazartesi dönmüşlerdi, dönüş yapmazlarsa mutlaka bir daha arayın bilgi verirler 🌸
UmayAsya Aylaa123 medikalde perinatoloji değil radyoloji uzmanı yapıyor detaylı ultrasonu.Açıkcası o kadar para verdikten sonra işin gercek uzmanında yaptırmayı yeğlerim o yüzden merkez prime da yaptırmayı düşünüyorum