Merhabalar,
Benim pazartesi planlı sezaryanim var. 40+3 oluyorum tam o gün içinde. İnternette bebeğin ilk kakasını yapıp yeme riski olan hikayeleri okudum korktum. Doktorum çünkü pazartesi de sancın olmazsa çarşambaya kadar bekleriz dedi bu sefer de 40+4 oluyor bebek. Ama çok korkuyorum ya bebek kakasını yapıp yerse diye.. Geç doğum yapan annelerden böyle bir durum yaşayan oldu mu olduysa nasıl anladınız ne yaptınız? Bugün doğması gerekiyordu normalde ama hiç sancım yok, belirtim yok, baskı yok bekliyorum öylece. 😔