Aysemm44 Kızlar 18 gün oldu doğum yapalı bebeğim isaldi ve idrarını çok yapiyordu hastanede kaldı test sonuçları çıktı gebelik şekerim bebeğe geçmiş vucutan atması 1-2 ayı bulurmuş o yüzden hep aç sizde dikkt edin sıvı kaybı yaşıyoruz inşallah geçer dua edin
cLearQueen Aysemm44 nasıl bebege gecmis bebeginiz seker hastasi mi yani? Duzelecek mi? Kac cikiyordu sekerleriniz
Pamuk Aysemm44 Burada sürekli gebelik şekerinin önemini anlatıyoruz ama anlamamak için ısrar ediyorlar.Umarim yazınızı görenler olur. Allah şifa versin.
Aysemm44 cLearQueen Şekerim en yüksek 130-150 arası çıkıyordu Düzelecek ama bilmiyorlar nekadar sürer bebeğin vucutan atması 1-2 ayda sürebilir 3-4 ayda bebeğe baglıymş
cLearQueen Aysemm44 sekeri yuksek mi cikiyo dusuk mu anlamadim.. bebege insulin falan mi kullaniyosunuz anlamadim ki
Aysemm44 cLearQueen Benim gebelik şekerim vardı bebek doğdu 1 gün sonra kilo kaybetmeye başladı test yapıldı şeker çocuğa geçmiş o yüzden hep acıkıyor hiç doymuyor çok idrar yapio ve isali var şuan bebeğe bişey kullanmıyorum kendiliğinden düzelir dediler
Pamuk cLearQueen Benim bebeğime geçmedi şükür.Diyet yapamıyordum pek,yüksek insülin kullandım o yuzden
azracan20 Pamuk ya ben bu uygulamada çok gördüm şeker yüklemesi yapılmalı mı yapılmamalı mı diye başlıklar okudum az çok ama hala anlamadım nedir bu şeker yüklemesi? Ben iki doğum yaptım çok şükür iki hamileliğimde de şeker çıkmadı ama şeker yüklemesi de yapılmadı yapılmadığı takdirde sıkıntı mı çıkıyor?
Aysemm44 Kahvemsi-05 Yok hersey gayet normaldi doktorlar hep normal diyordu ta ki doğduktan 2 gün sonra fark edildi hersey
Pamuk azracan20 Çoğu kişi seker yüklemesi yaparak öğreniyor.Rutin kontrollerde normal çıkıyor genelde.
bsranrr1234 Aysemm44 canim merhaba bende diyabet hastasiyim insülin kullanıyorum fakat arada kacamaklarim var sen insülin yada diyet uygulamadinmi yada uyguladığın haldemi öyle oldu
Aysemm44 bsranrr1234 Ben hap kullanıyordum kaçamak çok yapıyordum bilseydm yapmazdm o yüzden olmuş zaten
bsranrr1234 Aysemm44 canim ama gebelikte hapa izin vermiyorlar bunu doktor soylemedimi sana ya insülin yada diyet biz zaten diyet yapamadigimizdan mutlaka insülin kullanmaliydin bide sekerlerin kac cikiyordu ölçümlerde kuzum ?
cLearQueen Aysemm44 aslinda 130.150 falan cok da yuksek.degil eminim herkesin oluyordur o rakamlar seker olmasa bile.