Mekulya bu korku bütün annelerdr oluyır özellikle doğuma birkaç gün kala pik yapıyor. o ana kadar biran önce doğsun diye düşünürken birden aman yarabbim kalsın içeride diye düşünmeye başlıyorsunuz😀 ikinci sorunuza gelince ben olsam açıkçası gitmezdim daha önce uludağa defalarca gitmiş biri olarak. Allah korusun kayıp düşebilirsiniz ve özellikle hafta sonu gidiş geliş yol kalabalık olduğu için hastaneye gidişiniz uzayabilir. son haftalarda risk almayın derim