Bugabebek Büyük tansiyon 10 küçük tansiyon 5 bi kaç gündür böle seyrediyor içim bayılıyor midem bulanıyor başım çok dönüyor sizler nasılsınız
Behacetler Bugabebek cnm tansiyonun düşük değildi normal benimkide bazen 9/6 ları filan görüyor ama o bile normal yeterki hamilelikte yüksek tansiyon olmasın ki şeninkide düşük değil gayet normal baş dönmesi mide bulantısı hamilelikte zaten olan şeyler
biranne__ Bugabebek bildiğim kadarıyla düşük olması iyi ama hafta erken toparlabilir belki zamanla dikkat et ki yüksek olmasın zaten biraz sol tarafa yatıp dinlenin arada bir
ebru1221_ Bugabebek 29+2 ama benim bütün gebeliklerimde böyleydi normalde de düşüktü hep düzgün çıktığı sayılı