Kızlar bir şey soracağım ben pazar günü hastaneye gidip test yapmıştım beta hcg 15 çıkmıştı bugün evde test yapayım sabah dedim belki biraz daha yükselmiştir test koyu çıkar dedim ama test yine silik çıktı hatta ilk attığımdan daha silik çıktı neden böyle olmuş olabilir bilgisi olan var mı