Melisaaltnblk Eylullxx her bebek bir değil kuzum doktor zaten kilosu normal veya değil diye söyler ben 30. Hafta gittiğimde 1550 gr dı suan 32. Haftam 1780 gr dedi ama dediğim gibi az veya cok olması konusunda en doğrusunu doktorum söyler zaten
Melisaaltnblk Eylullxx doğrudur canım kiloya takılma gayet iyiymiş maşallah doktor zaten aksimdurumda bilgi veriyor
_almirasmom Eylullxx ultrason sadece bir ölcüm yapar bebekler ya 300-400 fazla yada eksık dogar suyun içinde oldugu için ödem oluyor kafanıxa takmayın onemlı olan dogum kılosu