_Hayriye_ Selam canım bende Almanya’da yaşıyorum ve bende şuan Femibion 2 kullanıyorum. Bana arkadaşım önermişti onun tavsiyesi üzerine almıştım. Kadın doktoruma Femibion 2 aldım dedim ne gerek var boşuna paranı çarçur etme öyle şeylere dedi. Herhangi bi vitamin eksikliğin olduğunda ben ztn sana söylerim ve şimdilik bunlara ihtiyacın yok diye kızdı 😅😅
Ben 3 aylık paketi aldım o bitsin bi daha almicam çünkü gerçekten çok pahalı