gocebeanne Artık yiyecek yemek bulamıyorum. Unsuz şehriyesiz çorba yok resmen aynı şeyleri yemekten sıkıldım biraz tarife ihtiyacım var. Siz neler yiyorsunuz şekeriniz nasıl gidiyor benim 2 gündür 130’larda çıkıyor önceden böyle değildi 120yi nadir aşardı.
cLearQueen gocebeanne 130 cok skntı degil sınır 140 zaten.. ben sabahları yumurta peynir zeytin yiyorum ogleni meyve ve kuruyemisle gecistiriyorum arada kahve iciyorum yanına bazen 1 kucuk parca bitter. Aksam da et tavuk kofte yanına salata yogurt…ekmek tam bugday yada cavdar…. aksam da bazen az meyve kuru yemis sade soda iciyorum bazen süt… yemekten sonra da 1 saat falan yürüyorum aksam serinliginde..
gocebeanne cLearQueen Hiç yürüyüş yapamıyorum onu da yapabilsem düzene girecek. kaçamak yapıyor musunuz ben yapıp sonra vicdan azabı çekiyorum.
cLearQueen gocebeanne cok nadir kacamak yapiyorum. O da yogurtlu makarna ya da 1 cay kasıgı findık ezmesi ya da tahin helvası falan.. diger turlü hicbisey yemedim… yuruyusu mutlaka tavsiye ederim ama