Elif-B vücudun kabul etmesiyle alakalı biraz kimine yarıyor kimine yaramıyor bana yaramadı ben geçen sene taktırdım normalde ağrısız dediler 5 dk sürmüyo dediler beni bağırttılar resmen 15 dk fazla uğraştılar zaten 10 ay zor durdurdum rahmime batma yapıyordu birde regl dönmelerinde çok ağrılı kanamalı geçiyordu artık kansızlık başladığı için çıkarttırdım ay töbe ettm geri ben normal zamanda taktırmıştım ama adetliyken takılması daha kolay oluyormuş rahim daha aşağıda ve yumuşak oluyormuş siz taktıracaksanız eğer adetliyken gidin zaten doktorların çoğu adetliyken çağırıyo